طاها طاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پسرک قصه زندگی مون

هدیه خدا جون یه گل پسره

1391/9/3 11:37
نویسنده : مامی
124 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره ساعت 6عصرروز 10تیر شد ومن روی تخت سونو دراز کشیدم....باکلی هیجان.سوال

بعد کلی بالا پایین کردن دستگاه....در حالیکه منو شوشو داشتیم سکته میکردیم از هیجان...گفت:

پسره.....تعجب

وای چه احساس عجیبی داری بعد این حرف...هر چند همه چی نشون میداد من دختر دارم ولی باز هم قدرت خدا رو اینجا دیدم که ما فقط بندشیم و هیچ....چرا من فکر میکردم نی نیم دخمله!!!!!!افسوس

از شوکی که بهم وارد شده بود اومدم تو ماشین و خونه گریه کردم....

اما باباش چه خوب خودشو نشون داد...خداییش خوشحال شدا...خوب به هر حال تک پسره ....شیطان

تا چندساعتی خیلی دلگیر وناراحت بودم...از اینکه خیلی به دختر فکر کرده بودم الکی...

اما خدا خودش مهر طاها رو تو دلم انداخت ومن راضی شدم به رضای خدا....فرشته

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)