طاها طاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پسرک قصه زندگی مون

تغییرات من در دوران بارداری ...بخش دوم

1391/9/11 15:51
نویسنده : مامی
179 بازدید
اشتراک گذاری

اضافه وزنم همچنان ادامه دارد....الان که هفته 40 بارداری هستم به 15 کیلو رسیده...یعنی از 65رسیدم به 80...امیدوارم بتونم بعد زایمان خودمو به وزن ایده ال برسونم....معلم ورزش که چاق نمیشه...

احساس میکنم پسملی هم خوب وزن گرفته باشه...سونو هفته 33 نشون میداد که 2200وزن داره...

هنوز تمایل به خوردن شیرینی جات زیاد دارم ولی باتوجه به وزنم وقندم باید حالا حالاها دورشو خط بکشم...

به خاطر تغییرات هورمونی خیلی حساس شدم...گهگاهی الکی گریه میکنم وبعضی روزا بی خیال همه چی..

ترکای شکم وپهلو به بالای ناف وران هم کشیده شده ....

تو ماه هشتم وهفتم خارش زیادی تو پاهام داشتم که منو خیلی اذیت میکرد...خداروشکر ماه نهم بهتر شد...

درد لگن وگرفتگی پاهامو تو ماه نهم تجربه کردم........به خصوص موقع جابه جاشدن موقع خواب....

شب بیداری در سه ماهه سوم بارداری خیلی زیاد داشتم...البته برای خوندن نماز صبح خیلی کمکم کرد...عوضش روزا راحت میخابیدم....

بیشترین میزان فشار خونی که داشتم تو بارداری 13 بود که خداروشکر دیگه بالاتر نرفت....

دوبار تاری دید رو تجربه کردم که علتشو نفهمیدم....ولی زود رفع میشد...

سوزش سر دل همچنان تا اخر بارداری گریبان گیرم بود وبا بالش اضافه میخابیدم....

ورم دست وپا وقتی که غذای نمکی میخوردم داشتم..اما کلا ورم پا ماه اخر همیشه داشتم...که طبیعیه.

روزای اخر بارداری همش روزا وساعتا رو میشمرم ولی انگار زمان متوقف شده....خیلی دیر میگذره.

من همیشه به طبیعی زاییدن فکر میکنم اما با معاینه لگن تو ماه اخر متوجه شدم زیاد نباید دلمو خوش کنم...سزارین هم برای راهیه برای جلوگیری از خطر زایمان سخت.......

پیاده روی روزای اخر خیلی سخت شده...ولی قر کمر وتاب لگن رو راحت تر انجام میدم...

خوردن گل گاو زبون .تخم شوید..عرق کاسنی وخاکشیر کارای هفته 40 بارداریه که انجام میدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)