طاها طاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پسرک قصه زندگی مون

.....ماه نهم فرارسید

1391/9/3 11:22
نویسنده : مامی
141 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه وارد ماه اخر بارداری شدم.......احساس عجیبی دارم...احساس هیجان ونگرانی وترس والبته خوشحال از اینکه بالاخره به دیدار پسملی نزدیک میشم...........نگران

شاید دلم برای این لگد زدنا وسکسکه ها وحرکات موجیش تنگ بشه.......

انقباضاتم چند روزیه بیشتر شده وزیر دلم درد میگیره........و این یعنی خودتو اماده کن مامانی......

لحظه دیدار نزدیکه...............قلب

خودمو برای زایمان طبیعی اماده کردم و البته همه از شجاعتم تعجب میکنن ویه جورایی تحسین......

خدا کنه بتونم واز پسش بر بیام...............ابرو

گل پسرم همه چی اماده ورود توست........منتظرتیم بیای وزندگیمون رو شیرین تر کنی.لبخند

تصور من وبابایی واز طاهای خودمون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسينيه علي اصغر
26 آبان 91 14:45
بس کن ز گریه حال تو بهتر نمی شود این گریه ها برای تو اصغر نمی شود ++++ سلام بزرگوار به روزم و منتظر نظرات با ارزشمندتون ياعلي اصغر
مامان رخی (مامان رادوین تو دلی)
3 آذر 91 19:34
امام حسین پشت وپناه همه مامانا و نی نی ها باشه خصوصا مامان طاها دوست خوبم