طاها طاها، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پسرک قصه زندگی مون

ازمایش قند ونگرانی مامانی

1391/7/21 0:11
نویسنده : مامی
118 بازدید
اشتراک گذاری

ازمایش تحمل گلوکزوواکسن کزاز وسونوگرافی وعفونت ادرار جزو برنامه های ماه هفتم بارداریه که متاسفانه من تو ازمایش قند و کشت ادرار به مشکل برخوردم....ازمایش گلوکز سه مرحله ای انجام شد وفاکتور مورد نظر باید 140 می بود که مال من 148بود...واین یعنی پرهیز از خوردن شیرینی وقند...سبز

چیزایی که تو بارداری به شدت بهش علاقه مند شده بودم....برنج ونون رو هم محدود کردم وحتی میوه های شیرین هم نمیخوردم....

برای عفونت ادرار جزیی هم که داشتم کپسول مصرف کردم ...

فکر نمیکردم با رژیم غذایی محدود بشم..خیلی سخته.....کاش از اول بارداری پرهیز میکردم....عصبانی

وای هنوز هم وقتی از جلوی قنادی رد میشم با خودم میگم بذار بارداریم تموم شه هر روز میام شیرینی خامه ای میخورم...اینم از مامان شکمو طاها.......خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یک دوست
21 مهر 91 0:20
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر تو زندگی دنبال کارهای خلاقانه و شگفت انگیز هستید اگر ثبت یه خاطره زیبا و ماندگار تو زندگی خودتون و کودک دلبندتون براتون ارزش داره حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهای زیبایی برای شما داریم که تا به حال توی ایران مشابه اونهارو ندیدین