طاها طاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پسرک قصه زندگی مون

روزنگار بارداری من

1391/10/29 13:40
نویسنده : مامی
402 بازدید
اشتراک گذاری

12اسفند90..............اولین روز آخرین ماهانهابرو

14فروردین91.............مثبت شدن بی بی چکخجالت

15فروردین91.............آزمایش خون وبتای1000یول

13اردیبهشت91.........اولین سونووشنیدن صدای قلب نی نیقلب

10تیر91...................دومین سونو وتعیین جنسیتابله

12تیر91..................اولین سفر زیارتی من ونی نی به مشهدفرشته

9مرداد91.................احساس حرکات پسملینیشخند

12مرداد91...............از پاقدم پسملی خونه خریدیمخیال باطل

21شهریور91...........سومین سونو درماه هفتم وازمایش های مربوطهیول

26شهریور91.........خرید سیسمونی برای گل پسملاوه

امهر91............شروع به کار باهمراهی پسملینگران

17مهر 91...........تحویل سرویس چوب قند عسلچشمک

6ابان 91.............مرخصی استعلاجی 10 روزه گرفتملبخند

12 ابان 91.............رونمایی از سیسمونی نبات مامان بابافرشته

20 ابان 91............مجددامرخصی 10 روزه گرفتممژه

23ابان 91............بازدید از بیمارستان محل اولین ملاقات من وپسملینگران

30ابان 91...........شروع مرخصی 6ماهه بارداریقهر

15 اذر 91...........زایماناوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عروسک خانوم
23 مرداد 91 14:03
مامانی طه قراره بعدا اینارو بخونه؟بعد هم بپرسه: مامانی ماهانه یعنی چی؟ مامان ببی چک چیه؟ مامان من چه جوری به وجود اومدم؟ مامانی بتا کیه؟ مامانی باسن کجاست؟
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 14:13
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
باران قلنبه
19 شهریور 91 0:48
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:09
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir