طاها طاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پسرک قصه زندگی مون

تغییرات من در دوران بارداری...بخش اول

1391/9/3 11:29
نویسنده : مامی
153 بازدید
اشتراک گذاری

تو دوران بارداری خیلی زود تپل شدم...طوریکه همه با نگاه اول متوجه میشدن.از همه بیشتر باسن وشکم وپهلوهام خیلی زده بود بیرون..همون چیزی که ازش بدم میومد....سعی کردم کمتر بخورم ولی نمیشد...به خاطر ترش کردنم مجبور بودم یکسره چیزی بخورم که کمتر این رفلکس رو متوجه بشم.سبز

من که اصلا مشکل معده نداشتم روز به روز دچار ورم معده وسوزش ودرد معده شدم وبا خوردن عرق نعناع والومینیم ام جی هم چندان فرقی نمیکرد....البته من یه عادت اشتباه داشتم و دارم واون تند غذا خوردن من هست که باید سعی کنم اصلاحش کنم....حالا کی خدا میدونه....!!!!ابرو

شنیده بودم باید مواظب باشی یبوست نگیری ومن با خوردن میوه تقریبا موفق بودم....البته استرس هم تو این مورد بی تاثیر نیس....ابله

ترک خوردن شکم وپهلو هام از نیمه های ماه پنجم شروع شد ومن با کرم بتیس شبا خودمو چرب میکردم...ولی احساس کردم که دیر این کرم مالیا رو شروع کردم .باید از سه ماهگی شروع میکردم...البته من خیلی زود ترک خوردم..به خاطر پوست نازک وبزرگی زیاد و یهوویی شکم و پهلو...چه شود!!!!!!

خلاصه حسابی از ریخت وقیافه در میای....خداکنه همه چی دوباره به حالت اولش برگرده.....منم حساس.کلافه

من که اصلا عادت به خوردن شیرینی ومربا وعسل نداشتم تو این مدت ذائقم تغییر کرد ولواشک وقرقوروتام رو دستم موند.....

راستی من از ماه پنجم دچار ورم پا هم شدم که خیلی نگرانم کرد...با دادن یه چکاپ کامل خدا رو شکر دیدم مشکل قند واوره و...ندارم.از زیاد راه رفتن ونشستنه....آخ

ولی به توصیه دکترم باید نمک وکمتر بخورم...مواد نشاسته ای رو کم کنم وهنوز زیاد پیاد ه روی نداشته باشم....

فشار خونم تا الان که ماه پنجم هستم 10 روی 7 است.خدا کنه تا اخر همینطور باشه....

تا الان 6کیلو به وزنم اضافه شده ...به نظر خودم زیاده...اما دکترم میگه خوبه.هم خودت هم رشد پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)