طاها طاها، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پسرک قصه زندگی مون

ابراز وجود طاها

1391/5/4 8:37
نویسنده : مامی
151 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی است طاها خیلی شیطونی میکنه....دقیقا یادم نیست اولین حرکتاشو...

ولی یک هفته ای میشه که زیر دلم احساسش میکنم...

از وقتی که چهار ماهگی تموم شد ووارد پنج ماهگی شدیم...

خدا رو شکر که این احساس رو هم تجربه میکنم.لبخند

این حرکات روز به روز بیشتر ومحسوس تر میشد.البته شبا بیشتر بود...

فکر کنم گل پسمل ما شب بیدار باشه.....کلافه

وقتی برای چکاپ ماهیانه رفتم دکتر گفت ماشاله چه شیطونه.

ایشاله سالم وخوشگل وآروم باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
13 مرداد 91 11:55
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟